Будівництво транспортної розв'язки через річку Дніпро у Запоріжжі

Будівництво автотранспортної магістралі через річку Дніпро у Запоріжжі. Споруда № 5, будівля № 13


У зв'язку з будівництвом у Запоріжжі великих житлових комплексів і промислових підприємств, ставала все гостріше транспортна проблема. Будівництво автомагістралі почалося в 1976 році, головною метою якого було створення об'їзної дороги через річку Дніпро у Запоріжжі для вантажного та транзитного транспорту і для розвантаження вулиці Леніна. Проект досить грандіозний, траса вздовж річки Дніпро повинна була стати кращою дорогою Запоріжжя. Крім цього, нова автомагістраль повинна була вирішити проблему зв'язку між правобережжям міста (де на даний момент проживає близько 300 000 городян) і лівобережжям (де розміщена велика кількість промислових підприємств і виробничих комплексів).

Основна ідея

У жовтні 2004 року Кабінетом Міністрів України була затверджена загальна кошторисна вартість будівництва магістралі в Запоріжжі в розмірі 1,904 млрд. Гривень. В рамках проекту передбачено спорудження двох мостів через Дніпро. Загальна протяжність магістралі через річку Дніпро і старий Дніпро в місті Запоріжжі склала 15 км, 340 метрів вантовий міст, арочні мости загальною довжиною 260 метрів. Відповідно до кошторису, будівництво автомагістралі мало розпочатися в жовтні 2004 року і закінчитися до 2010 року. З перших місяців будівництва автомагістралі керівництво проекту зіткнулося з великою кількістю проблем, які заважали будівництву. Одним з каменів спотикання було збереження історико-культурних і природних об'єктів заповідника « Хортиця », у зв'язку з чим будівництво об'єкта заморожувалося. Другою проблемою став постійно виникає питання доцільності фінансування об'єкта, який неодноразово піднімалося урядом України.

Характеристика об'єкта

  1. Автомагістраль загальноміського призначення з безперервним автотранспортним рухом.
  2. Загальна довжина автомагістралі 9100 м.
  3. Кількість смуг для автомобільного руху - 6 шт.

Характеристика штучної споруди на автомагістралі:

  1. 25 естакад і шляхопроводів - 4570 м.
  2. 7 підпірних стін із збірного залізобетону загальною висотою до 6 метрів загальною довжиною - 940 м.
  3. 1 тунель або шляхопровід для переходу залізниці.
  4. Польотні будови - збірні і монолітні в попередньо напруженому залізобетоні, металеві.

Складні завдання з реалізації проекту потребують професійного підходу і комплексного підходу до вирішення проблеми. Будівельна компанія «Адамант» протягом тривалого часу займається будівництвом автомагістралей обласного, районного призначень з використанням сучасних європейських технологій. Організація транспортної розв'язки через річку Дніпро у Запоріжжі - це ще один об'єкт, який успішно реалізований компанією ТОВ Будівельна компанія «Адамант».



Інші проекти компанії