Реконструкція транспортної розв'язки на приляганні проспекту Науки до Столичного шосе у м. Києві

Проект реконструкції транспортної розв'язки підготовлений Інститутом ("КДМП") - "Київдормістпроект" (головний інженер проекту Халілов Р.І.).


Проблеми тут назрівали вже давно. Інтенсивність руху транспорту більш ніж у 1,5 рази перевищувала пропускну спроможність вузла. Численні затори змушували водіїв шукати інші шляхи пересування. Необхідність проведення реконструкції вузла стала нагальною проблемою.

Найважливішим завданням реконструкції транспортної розв'язки на приляганні проспекту Науки до Столичного шосе є вирішення питання пропуску прямих потоків по Столичному шосе.

Друга мета - максимальне спрощення руху основних лівоповоротних потоків та забезпечення безпечного руху транспорту і пішоходів через залізничний переїзд.

Основна ідея проекту - будівництво шляхопроводу у напрямку основних транспортних потоків по Столичному шосе з організацією під ним світлофорного об'єкта для поворотних потоків і потоків, що йдуть між проспектом Науки і вул. Набережно - Корчуватська. При цьому необхідно було врахувати категорії вулиць, існуючої і прогнозованої інтенсивності руху транспорту по ним і необхідністю подальшого розвитку Київського залізничного вузла.

Реконструкція транспортної розв'язки на Московській площі у Києві

Для забезпечення безпечного руху транспорту і пішоходів через залізничний переїзд, розширення проїжджої частини проспекту Науки до 6 смуг руху передбачається змінити напрямок проспекту Науки і звести естакадний перехід з проспекту Науки над залізничними коліями до Столичного шосе.

Проектом передбачені такі параметри вулично-дорожньої мережі:

  • основні напрямки руху - Столичне шосе, шляхопровід по Столичному шосе, проспект Науки;
  • шляхопровід - 6 смуг руху;
  • ширина смуги руху по Столичному шосе - 3,75 м;
  • ширина смуги руху по проспекту Науки - 3,5 м;
  • з'їзди і заїзди - по 2 смуги руху;
  • місцеві проїзди вздовж Столичного шосе: на північ від Набережно-Корчуватській вулиці - по 2 смуги руху;
  • на південь - по 3 смуги руху.

Конструкція дорожнього покриття передбачена посилена з використанням для верхнього шару сучасного матеріалу - асфальтобетону з додаванням полімерних домішок, який крім своєї міцності і довговічності відрізняється шумопоглинаючими здібностями.

Перша черга передбачала будівництво шляхопроводу по Столичному шосе з організацією під ним світлофорного об'єкта на перетині проспекту Науки - вул. Набережно - Корчуватській з місцевими проїздами Столичного шосе, перекладку і укладку інженерних мереж.

Перша черга здана у експлуатацію і успішно функціонує, йде освоєння другої черги будівництва.



Інші проекти компанії